Program Julai 2008

Salam takzim penuh kasih!

‘Mungkin kerana kita leka, sekali pena terlepas dari genggaman, ucapan “Oppss” mendahului “YA ALLAH”, bila perut kenyang “ha… kenyangnya” mengatasi “ALHAMDULILLAH”, bila diri terpegun oleh keindahan alam, “SUBHANALLAH” tertutup oleh “Cantiknya”, bila dikunjungi berita malang, “Kasihannya” terucap kerana kita lupa “INNALILLAH HI WAINNA ILAIHIRAJIUUN”. Kadang kala kita lupa kerana kita terbiasa. Tapi, ingatlah agar bila Malaikat Izrail mendekati kita, biarlah ucapan “LAILAHAILLALLAH” menjadi juara mengatasi segala kata-kata..mudah-mudahan menjadi pedoman dan ingatan untuk semua…

2 : SMK Bukit Rahman Putra, Sungai Buloh [RINDU]

4, 5 dan 6 : SK Bukit Jalil, KL [RINDU]

4, 5 dan 6 : SRA Al-Ihsaniah, Jalan Puchong [RINDU]

7, 8, 9, 10 dan 11 : Kembara Ukhuwwah to Jakarta

11, 12 dan 13 : SRA Sungai Mulia, Jalan Gombak [RINDU]

12 dan 13 : Tullab Camp PJ di KRRSH

18, 19 dan 20 : SK Taman Universiti, Seri Kembangan [RINDU]

25, 26 dan 27 : SRA Masjid Saidina Abu Bakr [RINDU]

Explore posts in the same categories: Info Terkini

11 Comments on “Program Julai 2008”

  1. kak wawa Says:

    salam perjuangan utk semua warga ASA.rindunye nk join program…..em…semoga setiap yg di lakukan mendapat keredhaan ALLAH..

    to abg sham,fit,mie dan abg zul.dtg la umah sy nanti….

    to tie,kak long,tiq,fiqah,dib,shida,min…..dtg la umah akak nanti….

    to abg has….jgn lupa abg bg alamat umah…sy nk pos kad jemputan…

  2. kak tiq Says:

    salam ukhwah untuk semua keluarga ASA….semoga semua dalam keredhaan yg maha esa…..

    to k.wawa

    semoga selamat semuanya…..insya’Allah panjang umur kita akan bertemu……rumah k.wawa kat mana…klau kat bangi insya’Allah tiq akan datang selalu tp klau kat kelantan x tau lagi…………..doa2 abg sham sewa bas utk para fc……hehehehehe………………….apapun good luck……..moga Allah permudahkan sgalanya………………..

  3. bro has Says:

    salam rindu pada warga ASA..

    lama dah tak join program..
    rindu sgt2 nak sama2 terlibat dgn prgm ASA..
    byk kenangan bersama dgn ASA…
    insyaAllah klu ader rezeki ,umur panjang harap2 dpt join lagi prgrm ASA..

    kepada semua fasi2..
    teruskan perjuangan..
    jadikan semua yg dilalui sbg pengalaman dan kenangan..
    insyaAllah, akan ada ganjaran dr Allah SWt..

    kepada peserta prgm ASA..
    semoga akan terus berubah demi kebaikan..
    laksanakan apa yg telah diikuti dan dibuat semasa prgrm dlm kehidupan seharian..

    to wawa..
    insyaAllah, abg klu ader rezeki abg akn dtg walimah wawa..
    doa2kan yer.. alamat nnt abg htr msg..

    to bro sham
    thanx a lot masih sudi terima ana sbg warga ASA w’pun ana di kejauhan..
    semoga ASA akn terus cemerlang dan gemilang, insyaAllah..

    to fit n fahmi..
    tahniah, anda berdua semakin hebat sekarang..
    teruskan usaha…
    jgn lupa tolong bro sham..

    semoga ikatan ukhuwah antara kita akan berkekalan sehingga akhir hayat..

  4. kak wawa Says:

    salam,tiq……

    umah akak kt kelantan.tp kalau ada rzki,awk blh dtg kt muar,johor…

    to a.has,nanati abg has bg almat ye..

  5. K.Di Says:

    Best jugak kalau ASA bleh sewa bas ke walimah fc2…baru betul!

  6. K.Di Says:

    Kalau gi walimah di Muar, boleh lah singgah rumah K.Di…hehehe

  7. kak tiq Says:

    salam untuk semua warga asa…..

    to k.wawa….
    panjang umur kita akan bertemu dlm majlis walimah k.wawa……tiq x pasti lagi sbb bln 8 tiq dalam praktikal di ampang…..apa pun tiq doakan semoga semuanya selamat dan berjalan dengan lancar…..k.wa doakan bro sham sediakan bas untuk fc dr sini…….sekian wassalam…………

  8. bro anice Says:

    sediakan bas??tak yah lah naik bas.tiq kan ada motor.naik je motor tu.hehehehe…..

  9. kak tiq.. Says:

    salam………..
    patah pinggang naik motor nk gi klate tu……..tiq x larat lah……………klau motor besar leh lah….best n bergaya skit…….hehehe

  10. kak wawa Says:

    salam..ni lagu saya tunjukkan untuk semua warga ASA EXPLORE

    Semua Tentang Kita-Peterpan

    Waktu terasa semakin berlalu
    Tinggalkan cerita tentang kita
    Akan tiada lagi kini tawa mu
    Tuk hapuskan semua sepi di hati

    Ada cerita tentang aku dan dia
    dan kita bersama saat dulu kala
    Ada cerita tentang masa yang indah
    Saat kita berduka saat kita tertawa
    Teringat di saat kita tertawa bersama
    ceritakan semua tentang kita…..

    Ada cerita tentang aku dan dia
    dan kita bersama saat dulu kala
    Ada cerita tentang masa yang indah
    Saat kita berduka saat kita tertawa

    Semoga ukhuwwah kita sentiasa mekar di restui oleh ILAHI…
    Selamat maju jaya untuk semua warga ASA….
    Ingat saya dalam doa sahabat sahabat sekalian…

  11. Iezz Says:

    Salam….moga selamat, kak wawa…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: