SK Bayan Baru, Penang

Program : BESTARI Ibadah Camp kali 2
Tempat : SK Bayan Baru, Pulau Pinang
Peserta : Pelajar-pelajar Muslim Tahun 6
Tarikh : 15, 16 dan 17 Februari 2008

Thanx to Anice coz menjmput ASA mai Penang! Thanx a lot to all facilitator bg kerjasama n komitmen yg terbaik wlupun ade yg baru pertama kali join program ASA..insyaAllah jumpe lg di Penang! To adik2 peserta, teruskan perjuangan anda yang masih panjang n memrlukan semangat dan pengorbanan yg tinggi! Go go caiyok..

skbb-1.jpg skbb-2.jpg skbb-3.jpg 

skbb-4.jpg skbb-5.jpg skbb-6.jpg

skbb-7.jpg skbb-8.jpg skbb-9.jpg

Explore posts in the same categories: 1000 Kenangan

10 Comments on “SK Bayan Baru, Penang”

  1. bro has Says:

    wah! baju baru ASA!
    baju kawe jgn bagi org lain pakai ok!
    anyway tahniah utk ASA..
    thn ke-2 wat prgrm kat penang…
    next time kawe nak ikut..

  2. bro anice Says:

    hensem jugak abg2 fasi pakai baju rasmi ASA.thank to bro sham sbb design baju yg kira cun jugakla…
    bangga sbb dpt pkai masa majlis penutup.

    to bro has…
    cuba contact bro sham scepat mungkin sbb klau diizinkan Allah,bulan 4 ni ada program kat penang lagi.kalau dpt join,baguslah.tringn nak jumpa dgn bro has…

  3. bro anice Says:

    emmmmm….hensem jugak bro2 fasi pakai baju rasmi ASA ni.tahniah buat bro sham sbb ke”kreatif”annya mendesignkan baju ASA.kira cun la jugak.

  4. nur alia natasya Says:

    cantik juga sekolah ni ye.sekolah sape la ye.rasa macam teringin nak pi sekolah ni

  5. nur alia natasya Says:

    mmmm kakak dan abang fasi di sekolah ni pun baik ye.saya pun turut serta dalam program ni tau.rasa macam nak suruh buat skali lgi je sebab teringin nak adakan sekali lagi.

  6. sara maisarah Says:

    wah!
    saya budak byn baru..
    terima kasih sbb bubuh suma gmbr dlm kem ibadah!
    kem ini adlh kem yg srnk sgt!

  7. relmei Says:

    hebatnya tapi saya tak hadir

  8. relmei Says:

    kalau hadie=r lagi seronok

  9. adlin aisyah Says:

    a’ah…
    mmg kem ni best sgt…..
    klu blh saya nk bro sham dtg skolah kami skali lagi!!
    antara kem-kem yg pernah saya pergi,
    kem ni lah yg plg sronok!!

  10. bla bla bla Says:

    kem pa nie??
    x ajak pon..
    aku pon nk p gak!!!
    cikgu x adil!!!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: