Kad Alumni??

Salamun ‘alaykum bima sabartum!

Alhamdulillah..dalam kesibukan ada nikmat kelapangan yang diberikan olehNya..dalam kesempitan ada keluasan rezeki yang diturunkanNya, di dalam pencarian ada hidayah menunjukkan jalan kepadaNya…Mohonlah pertolongan dan bantuan dari Allah dengan sabar dan solat!!

kad-alumni-preview-r.jpg

Makluman awal kepada visitor2 weblog ini (fasilitator, adik-adik program), bermulan tahun 2008, ASAville akan mengeluarkan Kad Alumni (preview gambar sebagai contoh) kepada semua ahli Alumni. Siapa yang layak menjadi Ahli Alumni? Mcmane nak daftar? Apa yang anda dapat bila mendaftar dan menjadi Ahli Alumni? Apakah keistimewaannya? Tunggu dan lihat…Insyaallah, ia akan direalisasikan!

Explore posts in the same categories: Info Terkini

17 Comments on “Kad Alumni??”

  1. brother sham Says:

    Kad Alumni dalam preview tu sekadar contoh sahaja, yang sebenarnya blum dikeluarkan lagi untuk tatapan! Sabar ye..

  2. bro has Says:

    fasi boleh apply jugak ker..
    nak join ok…
    cayuk cayuk ASA explore..

  3. kak emma Says:

    Salam…
    Wahhhh! perkembangan yg baik… =) HEBAT!!
    Go ASA!!!!!

  4. bro has Says:

    kak emma buat2 sombong dlm YM tak tegur kiter…

  5. kak emma Says:

    salam…
    MasyaALLAH..bkn sombong abg has! xpenah nmpak abg `available’
    tmbah lg syok tgk laman web ASA… ehehehe.. windunyee kt smua..
    lama dh xprogram.. Smoga smua bjln dgn baik n dlm lindungan ALLAH slalu.. insyaALLAH…

  6. Tie Says:

    salam..best nie tak sabar dapat kad alumni…

  7. bro has Says:

    ala saja emma tu..
    mmg emma sombong.. hehehe..
    abg tiap2 hari on9..
    takper next time kita chat ok..

  8. bro has Says:

    pada semua yg pernah terlibat dgn program ASA, jgn tak join alumni.. mari sama2 kita meramaikan alumni ASA.. insyaAllah ada kelebihannya..

  9. nadzreen Says:

    salam bro has…
    camner nk dafter???

  10. bro has Says:

    salam..
    bg email, nanti bro sham hantar registration form..

  11. bro has Says:

    ok..
    bro sham jgn lupa htr form kat nadzreen ok..

  12. ezat Says:

    cmne nk wat kad alumni nihh..

    aiiyoo..

    fenin nyer….

    btw,sedeyh nyer ati ku………!!!!

    gmbr xde………………………

  13. mimi Says:

    ohh bro2 *bro sham n has* sekaliann…
    mimi nk wat kad alumni gakk…
    cmne eyh?

    nk email?? nah!

    crazysponge_syamimi91@yahoo.com

    hopefully dpt join secepat mungkin!
    hehehehhee…..xsaba nk jd member!!
    =)))

  14. al-faizah Says:

    TAHNIAH!!! Satu perkembangan yang begitu membanggakan…senyum sokmo!!

  15. k.wawa Says:

    Salam
    wah.ASA dah ada kad keahlian.semakin hebat.TAHNIAH.semoga terus berjuang capai redha ILAHI.
    Bila nak wat program lagi?

  16. Princess Says:

    macam mane nak daftar jadi Ahli Alumni??Teringin jugak..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: