SMK Bukit Rahman Putra

Assalamualaikum…

Kat sini saya uploadkn beberapa keping foto semasa program di SMK Bukit Rahman Putra, Sungai Buloh..walaupun programnya 2 hari yang saya kira sgt singkat (tidak bermalam di sekolah) tetapi sgt seronok dan memberikan kesan pada jiwa adik-adik peserta..Syukur alhamdulillah..mudah-mudahan adik-adik di SMKBRP sentiasa istiqamah atas perubahan walaupun sedikit..moga sukses sentiasa mengirimu🙂

smkbrp-1.jpg  smkbrp-3.jpg

smkbrp-2.jpg 

smkbrp-4.jpg

Explore posts in the same categories: 1000 Kenangan

26 Comments on “SMK Bukit Rahman Putra”

  1. kak jijah Says:

    assalamualaikum..pekaba kengkawan asa…windu plak rasenye nak wat night walk lagi..kat sisni kak jijah wat night walk gak..tapi tengok student kak kat asrama…ayway..good luck…jemputla ke pendang..salam

  2. shavinaa balan Says:

    sekolah menengah kebangsaan bukit rahman putra memeang bagus ……………….tetapi terdapa t beberapa orang murid yang boleh menjejaskan imej sekolah..
    oleh itu , pihak sekolah harus mengambil tindakan sewajarnya..

    selain dari itu,pihak sekolah perlu mengamalkan sistem merit dimerit…memang betul sekolah kita sudah mengamalkannya namun terdapat sesetenggah guru yang hanya mengamalkan (dimerit sahaja)

  3. povan Says:

    inilah sekolah yang paling bagus ……………
    i love u school

  4. Cikgu Tan Says:

    Saya mendapati displin sekolah ini memang perlu dipertingkatkan. Pelajar-pelajar selalu bergaduh di sekolah dan dah sampai satu tahap yang membimbangkan.

    Saya juga dapati guru-guru perempuan di sekolah ini suka mengamalkan mencubit perut pelajar sehingga lembam. Ini adalah salah disisi undang-undang.

    Diharap guru-guru dapat memainkan peranan dalam menjaga displin sekolah.
    Tugas displin bukan kerja guru displin sahaja. Guru-guru lain hendaklah main peranan.

    Saya dah hubungi Datuk Nor Omar berkaitan dengan perkara ini, beliau menasihatkan saya berbincang dengan sekolah dahulu.

    Diharap guru guru dapat menjaga displin sekolah dan jangan gunakan kekerasan sesuka hati sahaja.

    NOMBOR TALIFON DATUK 019-332!))@

  5. hayati Says:

    allooww
    saya bukan budak kat sini tapi amat mengenali sk ni….
    sy skola asrama kat sms tengku abdullah ,,,raub,,,phg
    hehehe
    sajer cpp
    LOVE U SKUL!!!

  6. faiz kaa Says:

    nie sk plng bgs drpd sume sk……….

  7. bdk kaa 2007 Says:

    hrp2 sk dpt mnjd sk terbaek kebangsaan satu ari nnti

  8. bella Says:

    woi aku x tau pon yg korang ade wat aktviti ni..
    untuk class kaa je ek??

  9. oo Says:

    sape plk bella nie?

  10. zana o8 Says:

    huhuhu…………..my skowl!!! =)

  11. zana o8 Says:

    urmmmmmm………blog nie just 4 dak kaa kew???!

  12. ruhi Says:

    huhuuhuhh myyyyyyyyyyy skolllllllaaaaaaaaaaa!!!!!!!…takpee thn ni kan ade chekgu practical yg bru..hahaha…

  13. atin Says:

    ok ape skolah ni…

  14. fateha Says:

    waaa…….rindunyew kat scooll…

  15. Muhammad Arsyad Bin Jemali Says:

    Assalamualaikum…..bro sham… nampaknya bro masih tak berjaya menukarkan peribadi anak anak kelas KAA…..walaupun 1 hari ia sudah mecukupi….tapi tangisan yg di keluarkan oleh anak anak kelas KAA hanyalah sementara……hati mereka masih ada yg kekosongan……..ingat allah, ingat rasul dan ingat gururku….

  16. The Big Z Says:

    Assalamualaikum kpd semua pembaca. Saya adalah ex-brp yang pernah mengikuti program rindu. Program ini telah banyak mengajar saya terutama cara berfikir dangan lebih matang. Walaupun saya bukan lagi bersekolah disitu tetepi saya berharap pentadbiran sekolah perlu dimantapkan lagi terutama dari segi disiplin yang saya tahu semakin merudum. Kepada sesiapa yang membaca Comment ini tolong sampaikan kepada pentadbiran SMKBRP ok. Assalamualaikum

  17. Ms. Z Says:

    assalamualaikum and hello to all readers.I was one of the kaa’s student that join RINDU08 at smkbrp.that prog , really work,but just for a while coz later on smkbrp kaa’s/saga’s students turn back to their quiet bad attitude(including me).Idon’t mean the prog was unsuccessful ,but our attitude still unchange.tear drop,regrat just gone with the wind but I still hope asa explore will come again to our school (I mean hope the tachers will invite you guys again). lastly ,I really thankful to teachers and asa explore coz tried so hard to change our bad attitude and want to make us as the best ‘KHALIFAH’ in the world.I really sorry to asa explore and schoolside or maybe to the readers if my word make all of you dissapointed.it is sincerely from fifth batch of kaa/saga student in smkbrp.wassalam and byebye,

  18. Aulia Says:

    Hye Skola lame ku!!!!!!!! windu larh….

  19. nizzal (ex-student) Says:

    assalamualaikum,nama saya nizzalsyafiq dan saya adalah bekas pljr kt sini dan bekas pljr 4SAGA 2008,.saya terbace komen ciktu tan ”Saya juga dapati guru-guru perempuan di sekolah ini suka mengamalkan mencubit perut pelajar sehingga lembam. Ini adalah salah disisi undang-undang.”
    memang tindakan mencubit salah dari segi undang2,tpi fikirkan kebaikan tindakan tersebut,tanpa rotan atau cubit disiplin pelajar merosot,xkan kita hanye nak depends on merit-demerit system.disiplin membentuk sahsiah,saya rase sekolah kene gune sisitem legalisme yg lebih tegas.di kesempatan ini juga saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada cikgu2 kerana mengajar kami sehingga kami berjaya.(sekarang saya merupakan pelajar sekolah menengah sains seremban)

  20. Nik Daniaal Says:

    hey3….
    i miss all da teachers..
    my frends…
    n da skool…
    cheears!!!

  21. NUR BAIZURA BUJANG Says:

    Assalamualaikum & salam sejahtera buat semua pembaca.. saya merupakan bekas pelajar sekolah ini (form 1 & 2 – 2002-2003). walaupun saya hanya sempat menimba ilmu di sekolah selama 2 tahun, namun pelbagai pengalaman yang dapat saya peroleh di situ. Antaranya adalah mengenai PN SHARIFAH MAMAT (guru penolong kanan @ guru matapelajaran Sains pada masa itu). Saya masih ingat lagi, setiap kali pelajar 2D masuk makmal, dia mesti memanggil nama saya. “Baizura, awak tulis nama bagi sesiapa yang membuat bising.” Sedangkan saya bukanlah ketua @ penolong kelas ketika itu. Tetapi saya tidak kisah itu semua kerana mungkin itu salah satu cara rasa seperti dihargai & diingati oleh guru tersebut. Banyak lagi pengalaman yang ingin saya kongsi, tetapi setakat ini sahajalah. Terima kasih cikgu kerana membuat diri saya rasa dihargai. Saya doakan yang terbaik untuk semua. Sekian..

  22. shinyi Says:

    smk brp the best

  23. shinyi Says:

    anyone know about our school(smk brp’s history?tq

  24. izzati(form1) Says:

    🙂😦

  25. zharrudin 5 saga '09 Says:

    assalamualaikum..
    bro sham..
    lme x dgr citer psal progrm nie..
    RINDU..
    1 program yg baek tp ksannye adalah yg singkat bg seseorang yg maen2..\
    program rindu2007 bnyak tggl kngan pda diri ini..
    kini ibu yg di cintai tlah pergi dan saya mnyesal giler dgel n maen2 dlm khidupan!!!
    ya rabbi,ampunkn dosa semua insan islam dimukaa bumimu..
    ALLAH!!!
    AMIN..
    HARAP BRO ADD YM SYE..
    HUHHU.

  26. angel Says:

    i like this school.i like my teachers who teaching me very well.pn.renuga devi is on of the kind teacher


Leave a Reply

